2023-2024 Güz Yarıyılı Uluslararası Öğrenci Lisansüstü Programlara Başvuru Sonuçları açıklanmıştır. Sonuçları aşağıdaki linkten kontrol edebiilirsiniz. Kabul edilen adaylar kabul mektuplarını aşağıdaki linkten indirebilir. Kabul edilen adayların kayıtları enstitütü öğrenci işleri tarafından yapılacaktır. Kayıtta evraklarınızın tam olduğundan emin olmak için “Kayıt için gerekli belgeler” kısmını dikkatlice inceleyiniz.
Kabul Mektubu Linki: http://prg.mehmetakif.edu.tr/Application/?FS=YM
Kabul edilen adaylar için kayıt tarihleri 07-11Eylül 2023 tarihleri arasındadır. Kayıtlar Enstitü Öğrenci İşleri tarafından alınır.
Kesin kayıt için gerekli evraklar:
a. Kabul Mektubu
b. Yurtdışından alınmış lisans ve/veya yüksek lisans diplomasının aslı ve noter onaylı tercümesi
c. Yurtdışından alınmış transkriptin onaylı örneği ve ders içeriklerini gösteren belgenin aslı ve noter onaylı tercümesi,
d. Süresi dolmamış Pasaportun noter onaylı suretive tercümesi, (pasaportun kimlik ile ilgili kısımlarının)
e. Varsa TÖMER’den Türkçe yeterlilik düzeyini gösterir belge, (Türkiye’de bir yükseköğretim kurumundan mezun olan yabancı uyruklu öğrencilerden Türkçe Dil şartı aranmaz.)
f. Doktora Programı adayları için, varsa yabancı dil yeterliliğini gösteren belge,
g. Eğitim harcının ödendiğini gösteren banka dekontu.
h. 6 adet fotoğraf. (son 6 ay içinde çekilmiş)
The application results for the 2023-2024 Fall Semester International Student Graduate Programs have been announced. You can check the results from the link below. Accepted candidates can download their acceptance letters from the link below. The registration of the accepted candidates will be done by the Graduate School Student Affairs. Please review the "Documents required for registration" section carefully to make sure that your documents are complete for registration.
Link for the Letter of Acceptance: http://prg.mehmetakif.edu.tr/Application/?FS=YM
Registration dates for accepted candidates are between 07-11 September 2023. Registrations are taken by the Graduate School Student Affairs.
Documents required for registration:
a. Letter of Acceptance
b. Original and notarized translation of the bachelor's and/or master's degree diploma obtained from abroad
c. A certified copy of the transcript obtained from abroad and the original and notarized translation of the document showing the course contents,
d. Notarized copy and translation of the unexpired passport, (parts of the passport related to identity)
e. A document showing Turkish language proficiency level from TÖMER, if any, (Turkish language requirement is not required from foreign students who graduated from a higher education institution in Turkey).
f. For PhD Program candidates, a document showing foreign language proficiency, if any,
g. Bank receipt showing that the tuition fee has been paid.
h. 6 photographs (taken within the last 6 months)
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Uluslararası İlişkiler Koordinatörlüğü
İstiklal Yerleşkesi Değirmenler Mah. Cevat Sayılı Bulvarı No:120/9 15200/BURDUR
+90 248 213 1210
iro@mehmetakif.edu.tr
© 2018 Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi